GNTM: Η Σοφία Χατζηπαντελή για το «divercity» του προγράμματος – Θέλω να δω μοντέλα όχι κρεμάστρες

Το GNTM επιστρέφει πιο ανανεωμένο από ποτέ τη νέα σεζόν στο Star με νέους κριτές, νέα πρόσωπα και πολλές αλλαγές. Μάλιστα, ο φετινός διαγωνισμός θα αποτελείται μόνο από γυναίκες μοντέλα, ενώ τα προηγούμενα δύο χρόνια είχαμε δει και άντρες και γυναίκες. Όταν βγήκε το τρέιλερ στον τηλεοπτικό αέρα, το κανάλι φρόντισε να τονίσει ότι θα γίνει «ολική επαναφορά» στο νέο GNTM, αλλά και ότι δε θα υπάρχει κάποιος ηλικιακός περιορισμός.

Η οντισιόν της Νικόλ έφερε μεγάλη τρικυμία στην κριτική επιτροπή καθώς οι κριτές ούτε λίγο ούτε πολύ έγιναν μαλλιά κουβάρια!

Αφορμή στάθηκε η έννοια του diversity η οποία χρησιμοποιήθηκε από τη Βίκυ Καγιά για να περιγράψει την εμφάνιση του μοντέλου. «Είσαι το απόλυτο diversity γιατί η βάση σου είναι η ομορφιά» ήταν η ατάκα της.

Μόλις η νεαρή κοπέλα έφυγε από το πλατό τότε η Σοφία Χατζηπαντελή θέλησε να πει την άποψη της για τη λέξη divercity. Το μοντέλο έγινε έξαλλο με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε η συγκεκριμένη λέξη και τόνισε πως η νεαρή κοπέλα που πέρασε από μπροστά τους δεν πρόκειται να αλλάξει τη μόδα.

Το μοντέλο και κριτής του ριάλιτι είπε πως είναι λάθος να χρησιμοποιείται η λέξη diversity άσκοπα γιατί πίσω της έχει ένα πολύ σημαντικό υπόβαθρο, τις τεράστιες προσπάθειες για να εκπροσωπούνται άτομα κάθε ηλικίας και σωματότυπου στο μόντελινγκ

Τόσο ο Γιώργος Καράβας όσο και η Βίκυ Καγιά προσπάθησαν να εξηγήσουν στην Σοφία Χατζηπαντελή πως η νεαρή κοπέλα αυτή είναι διαφορετική και όμορφη. Για την Σοφία Χατζηαπαντελή όμως το νεαρό μοντέλο που εμφανίστηκε πριν μπροστά της δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο.

«Θέλω να δω μοντέλα όχι κρεμάστρες. Τι κάνει αυτό το πρόγραμμα;» φώναξε η Σοφία Χατζηπαντελή. «Δεν μπορούμε να καταδικάζουμε την ομορφιά» σχολίασε ο Γιώργος Καράβας.

Η Σοφία Χατζηπαντελή συνέχισε για πολύ ώρα και με δυνατή φωνή να λέει την άποψή της με τον Τάσο Σωφρονίου να φουντώνει και να προσπαθεί να της εξηγήσει πως δεν είναι σωστό αυτό που λέει χωρίς όμως να φαίνεται πως την έπεισε.

Να την πείσει σε τι; Οτι κάνουν τόσο στο GNTM, όσο και σε άλλα προγράμματα κακή χρήση του όρου απλά για να πουλήσουν. Το βλέπουμε όλοι αυτό

 «Δεν είναι δυνατόν σε μία αγορά η οποία είναι 3,2 δισεκατομμυρίων να φύγουμε από την ψηλή, αδύνατη που μπαίνει σε size 40 και να πάμε ξαφνικά μόνο 52, μόνο 56 και να βλέπουμε περιπτώσεις παιδιών που είναι represented, αλλά δεν είναι healthy». είπε ο Τάσος Σωφρονίου μεταφέροντας την ευθύνη της τάσης στους σχεδιαστές.

Check Also

Οι πιο σέξι Αυστραλοί πυροσβέστες φωτογραφήθηκαν και πάλι ημίγυμνοι

Οι πιο σέξι και fit πυροσβέστες της Αυστραλίας ξαναχτυπούν με μια νέα φωτογράφιση για το …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *