Αρχική ΚΟΣΜΟΣ Netflix: Αλλάζει πλεύση μετά την απώλεια χιλιάδων συνδρομητών

Netflix: Αλλάζει πλεύση μετά την απώλεια χιλιάδων συνδρομητών

- advertising -

Tο Netflix αποκάλυψε πως για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία κατέγραψε μείωση συνδρομητών κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2022.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημοσιεύοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα γνωστοποίησε στους επενδυτές πως η βάση των συνδρομητών της συρρικνώθηκε κατά 200.000 παγκοσμίως. Μπορεί το νούμερο να μην είναι τεράστιο για μια πλατφόρμα εκατομμυρίων συνδρομητών, είναι ωστόσο ενδεικτικό του γεγονότος ότι το Netflix έχει «πέσει σε τοίχο». 

O πληθωρισμός, ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο σκληρός ανταγωνισμός με την είσοδο νέων παικτών στην αγορά πλατφορμών συνδρομητικού περιεχομένου συνέβαλαν στην απώλεια συνδρομητών για πρώτη φορά εδώ και πάνω από μια δεκαετία δήλωσε το Netflix και προέβλεψε μεγαλύτερες απώλειες στο άμεσο μέλλον, κάτι που σηματοδοτεί μία δύσκολη στροφή στην επιτυχημένη εμπορική δραστηριότητα των τελευταίων χρόνων –ειδικά στην πανδημία- της αμερικανικής πολυεθνικής.

Τα νέα δεδομένα είναι ένα χαστούκι για τους μεγαλομετόχους της πλατφόρμας και τα κέρδη που είχε συνηθίσει να αποκομίζει την τελευταία και οδήγησε την πλατφόρμα να εξετάσει την εισαγωγή ορισμένων αλλαγών τις οποίες αποφεύγει να κάνει εδώ και καιρό, δηλαδή το «ψαλίδισμα» στην κοινή χρήση ενός λογαριασμού και τη δημιουργία πακέτου συνδρομής χαμηλού κόστους που θα περιέχει διαφημίσεις.

Η προσθήκη διαφημιστικά υποστηριζόμενων επιλογών θα μπορούσε να δώσει στη πλατφόρμα έναν νέο δρόμο ανάπτυξης καθώς αναζητά τρόπους για να εισπράξει χρήματα από τα περίπου 100 εκατομμύρια και πλέον νοικοκυριά που χρησιμοποιούν σήμερα έναν κοινόχρηστο κωδικό πρόσβασης για να κάνουν streaming χωρίς να πληρώνουν.

«Όσοι έχουν παρακολουθήσει το Netflix γνωρίζουν ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας της διαφήμισης και μεγάλος οπαδός της απλότητας της συνδρομής», δήλωσε ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix Ριντ Χάστινγκς . «Οσο κι αν είμαι οπαδός αυτού όμως, είμαι μεγαλύτερος οπαδός της επιλογής των καταναλωτών. Και το να επιτρέψω στους καταναλωτές που θα ήθελαν να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση να πάρουν αυτό που θέλουν, βγάζει νόημα για εμένα».

- advertising -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here