Το πρωί ο τηλεοπτικός σταθμός OPEN, αποκαλύψε σε ρεπορτάζ, ότι η περίπου 70 ετών γυναίκα έβαλε το περασμένο Σάββατο στην τσάντα της κρέας και τυρί που πήρε χωρίς να πληρώσει από κατάστημα της αλυσίδας στο Ίλιον, συνελήφθη και μπροστά στον ανένδοτο υπεύθυνο του καταστήματος, τελικά κατατέθηκε μήνυση σε βάρος της ηλικιωμένης.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι πελάτες του σούπερ μάρκετ παρακάλεσαν να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, όμως ο υπεύθυνος απάντησε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».
Ωστόσο, οι σφοδρές αντιδράσεις στο διαδίκτυο από την ώρα που έγινε γνωστή η περιπέτεια της ηλικιωμένης και η ανάλγητη συμπεριφορά που επέδειξε η εταιρεία, ανάγκασαν την τελευταία να κάνει πίσω.
Με οργή αντιμετώπισαν οι χρήστες των social media τα Lidl, με τον κόσμο να καλεί με εκατοντάδες αναρτήσεις σε μποϊκοτάζ κατά της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, η οποία επέμενε στη μήνυση εναντίον ηλικιωμένης γυναίκας που η ανέχεια την οδήγησε σε τέτοια εξαθλίωση που αναγκάστηκε να κλέψει κρέας και τυρί για να ζήσει.
Η ηλικιωμένη κατέληξε στο αστυνομικό τμήμα όπου παραδέχτηκε ότι το έκανε από φτώχεια, καθώς τη σύνταξη που παίρνει τη δίνει σε δάνεια και φάρμακα και δεν της μένουν χρήματα για να επιβιώσει. Οι αστυνομικοί συγκινήθηκαν και προσπάθησαν να πείσουν την άλλη πλευρά να αποσύρει τη μήνυση, ώστε να λήξει το ζήτημα. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ ήταν κάθετοι πως αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος για τέτοιες περιπτώσεις.
Γείτονες της γυναίκας αποκάλυψαν στον τηλεοπτικό σταθμό πως η ηλικιωμένη διακομίστηκε χθες τη νύχτα στο νοσοκομείο, καθώς πήρε χάπια για να αυτοκτονήσει επειδή δεν άντεξε τον διασυρμό. Η γυναίκα έχει δύο παιδιά – το ένα άνεργο και το άλλο χαμηλόμισθο πολύτεκνο – και δεν ήθελε να μάθουν τι συνέβη.
Το #Cancel_Lidl ανέβηκε στη λίστα με τα πιο δημοφιλή hashtag στο Twitter, ενώ με εκφράσεις συμπαράστασης και αλληλεγγύης αντιμετωπίζεται η απελπισμένη κυρία που βρέθηκε σε αυτήν την τόσο άσχημη κατάσταση σε αυτήν την ηλικία.
Oι σφοδρές αντιδράσεις στο διαδίκτυο από την ώρα που έγινε γνωστή η περιπέτεια της ηλικιωμένης και η ανάλγητη συμπεριφορά που επέδειξε η εταιρεία, ανάγκασαν την τελευταία να κάνει πίσω.
Σε επίσημη ανακοίνωσή της η Lidl αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι «η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε», με τη μήνυση να αναμένεται να αποσυρθεί και να παύει η δίωξη σε βάρος της γυναίκας.