Δεν είναι η πρώτη φορά που οι άνθρωποι στην Lacta ασχολούνται με ζητήματα διαφορετικότητας. Μας έχουν δείξει τα προηγούμενα χρόνια πολύ όμορφες καμπάνιες στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου
Η νέα καμπάνια της που παίζεται στην τηλεόραση δημοσιεύσει τα αποτελέσματα μιας έρευνας (Pollfish, Ελλάδα, Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2020), αποτυπώνοντας τα ποσοστά αποδοχής στην ελληνική κοινωνία.
Το 34% είναι κατά των ομόφυλων ζευγαριών
Το 19% δε συμφωνεί με την ερωτική σχέση ατόμων διαφορετικής εθνικότητας
Το 20% θεωρεί τα άτομα με παραπανίσια κιλά λιγότερο ελκυστικά
Η αγάπη είναι πάνω απο όλα. Ανεξάρτητα απο φύλο,χρώμα και εμφάνιση
Σκάναρε τη συσκευασία ή μπες στο www.sharethelove.gr και πάρε μέρος σε ένα podcast για να ξεπεράσουμε τα στερεότυπα στην αγάπη. #ShareTheLove