Η συλλογικότητα «Το Μωβ» καλεί σε μποϋκοτάζ
«Το πρόβλημα είναι η εκμετάλλευση του γυναικείου σώματος από καταστηματάρχη, που προκειμένου να προωθήσει το προϊόν του, παρουσιάζει τη γυναίκα ως αντικείμενο του σεξ προορισμένο μόνο για την ανδρική ευχαρίστηση»
Η αλήθεια είναι πως το σποτ είναι ανόητο. Ανήκει σε μια άλλη εποχή. Στη σημερινή το μόνο που θα μπορούσε να το χαραχτηρίσει είναι μια φράση: Σεξιστικό
Οι υπεύθυνοι της διαφήμισης και το The Big Bad Wolf Souvlaki & Burger Bar φυσικά θεώρησαν πως οι πελάτες τους είναι λιγούρια. Προφανώς και υπήρξε σύγχιση. Τους είπαν να διαφημίζουν ενα σουβλατζίδικο και μας παρουσίασαν ένα διαφημιστικό για sexhop,ή ροζ γραμμή
Τους είπαν να κάνουν επιθετικό μαρκετινγκ και μας έφεραν σκηνή απο σοφτ πορν. Και δεν θα ήταν κακή η σκηνή απο σοφτ πορν αν διαφήμιζες ένα στριπτιτζάδικο, μια υπηρεσία massage Αλλά οχι για διαφήμιση …δύο πιτα με γύρο χωρίς τζατζίκι παρακαλώ
Προφανώς οι στόχοι τέτοιων διαφημίσεων επιτυγχάνονται ως ένα βαθμό, καθώς γίνεται συζήτηση, έστω και αρνητική. Δεν είναι, όμως, αστείο, χαβαλέ, ή παρωδία