Ο ιδρυτής του ταξιδιωτικού ιστότοπου LGBTQ+ misterb&b εξέφρασε την απογοήτευση και την απογοήτευσή του μετά την αφαίρεση των διαφημίσεων της εταιρείας από την Meta, κάτι που, όπως ισχυρίστηκε, «μοιάζει με λογοκρισία».
Ιδρύθηκε από τον Matthieu Jost το 2014, αφού βίωσε ομοφοβία ενώ ταξίδευε με τη σύντροφό του, το misterb&b βοηθά τα LGBTQ+ άτομα να βρουν καταλύματα φιλικά προς τα queer σε όλο τον κόσμο και αναφέρεται συχνά ως η μεγαλύτερη εφαρμογή κρατήσεων που επικεντρώνεται στα queer.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Jost έγραψε στο LinkedIn ότι η Meta, η οποία κατέχει το Facebook, το Instagram και το Threads, είχε βάλει στη «μαύρη λίστα» τις διαφημίσεις του misterb&b στις πλατφόρμες λόγω του «σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου» τους.
Το συγκεκριμένο μήνυμα που έλαβε τοmisterb&b ήταν ότι η διαφήμισή του: «Περιέχει θέματα που σχετίζονται με τη σεξουαλικότητα ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή απευθύνεται σε άτομα με συγκεκριμένη ταυτότητα φύλου».
Τον περασμένο μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ανακοίνωσε ότι ο τεχνολογικός γίγαντας δεν θα εποπτεύει πλέον αναρτήσεις σε θέματα όπως η μετανάστευση και το φύλο «που αποτελούν αντικείμενο συχνού πολιτικού διαλόγου και συζήτησης» και αντικατέστησε το ανεξάρτητο πρόγραμμα επαλήθευσης γεγονότων με ένα σύστημα σημειώσεων κοινότητας, παρόμοιο με αυτό που υπάρχει στην πλατφόρμα του Έλον Μασκ, X/Twitter.
Οι ενημερωμένες οδηγίες, οι οποίες λέγεται ότι «αποκατέστησαν την ελεύθερη έκφραση», επιτρέπουν στους χρήστες να χαρακτηρίζουν τα άτομα ΛΟΑΤΚΙ+ ως ψυχικά ασθενείς και να περιγράφουν τα τρανς ή τα μη δυαδικά άτομα ως «αυτό».
Η Meta επίσης απέσυρε τις πρωτοβουλίες ποικιλομορφίας, ισότητας και ένταξης εντός της εταιρείας και αφαίρεσε τα θέματα Pride και ΛΟΑΤΚΙ+ από το Facebook Messenger.