Στην προτίμηση των επιχειρήσεων που υποστηρίζουν τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ, τάσσονται καταναλωτές και εργαζόμενοι στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μελέτες των εταιρειών Edelman και Glaad.
Η έρευνα της Edelman
Περισσότερο από το 51% των Αμερικανών εργαζομένων που απάντησαν σε παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Edelman από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο, δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να εργαστούν για μια εταιρεία που τάσσεται υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ, σε σύγκριση με το 11% που δήλωσε ότι είναι λιγότερο πιθανό.
Σε μια ξεχωριστή έρευνα της Edelman που διεξήχθη τον Μάιο, το 34% των καταναλωτών δήλωσε ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσει από μια μάρκα που εξέφραζε την υποστήριξή της στα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ, έναντι 19% που δήλωσε ότι ήταν λιγότερο πιθανό.
Αντι-ΛΟΑΤΚΙ κυβερνητική πολιτική.
Η Gay and Lesbian Alliance Against Defamation συνεργάστηκε με την Edelman για να αναλύσει τα δεδομένα της έρευνας και να συγκεντρώσει πληροφορίες ειδικά για τα ΛΟΑΤΚΙ. Οι απαντήσεις της έρευνας προήλθαν από 1.000 καταναλωτές και 1.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ.
Οι πληροφορίες έρχονται σε μια χρονιά όπου η αντι-ΛΟΑΤΚΙ κυβερνητική πολιτική και η βία αυξάνονται. Πάνω από 300 νομοσχέδια κατά των ΛΟΑΤΚΙ έχουν προταθεί στα πολιτειακά νομοθετικά σώματα το 2022 και η υποτιμητική παραπληροφόρηση για τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα έχει αυξηθεί κατά 400% στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με την Εκστρατεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Συντριπτικά υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ.
Σε συνομιλίες με εταιρικούς πελάτες της, η Edelman διαπίστωσε ότι η αυξανόμενη εχθρότητα απέναντι στα ΛΟΑΤΚΙ άτομα έχει κάνει τις εταιρείες νευρικές να παίρνουν μια σταθερή δημόσια θέση απέναντι τους.
«Αν βάλεις την LGBTQ κοινότητα σε αναμονή, αυτό θα επηρεάσει τα κέρδη σου», λέει η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Glaad, Sarah Kate Ellis.
Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς αναμένουν από τους CEOs να συμβάλουν στη διαμόρφωση πολιτικής γύρω από τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ. Συγκεκριμένα, οι νεότεροι αγοραστές τείνουν να βρίσκουν τις μάρκες που υποστηρίζουν τις κοινότητες LGBTQ πιο ελκυστικές.
Μια δημοσκόπηση της Gallup τον Φεβρουάριο, ανέφερε ότι ένα στα πέντε μέλη της γενιάς Z προσδιορίζεται ως «λεσβία, ομοφυλόφιλος, αμφιφυλόφιλος, τρανσέξουαλ ή κάτι άλλο εκτός από ετεροφυλόφιλος».
Το 64% των μη ΛΟΑΤΚΙ ατόμων και το 71% των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εταιρείες που παρουσιάζουν ΛΟΑΤΚΙ άτομα στις διαφημίσεις τους, σύμφωνα με την έρευνα της Glaad.
Η αλλαγή στάσης της Disney.
Τον Μάρτιο, η Disney αντιμετώπισε κριτική από τους ίδιους τους υπαλλήλους της για την αρχική σιωπή της εταιρείας σχετικά με τη νομοθεσία της Φλόριντα που απαγόρευε την εκπαίδευση στο δημοτικό σχολείο σχετικά με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου. Αμέσως μετά, ο τότε διευθύνων σύμβουλος Μπομπ Τσάπεκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα δωρίσει 5 εκατομμύρια δολάρια σε οργανώσεις υποστήριξης των ΛΟΑΤΚΙ και υποσχέθηκε να βοηθήσει στην κατάργηση των αντι-ΛΟΑΤΚΙ πολιτικών της Φλόριντα.
Από την επιστροφή του ως διευθύνων σύμβουλος της Disney τον περασμένο μήνα, ο Bob Iger έχει μιλήσει για τη δέσμευση της εταιρείας να υποστηρίξει τις κοινότητες ΛΟΑΤΚΙ. Ο γίγαντας της ψυχαγωγίας κυκλοφόρησε παραγωγές φέτος, συμπεριλαμβανομένων των ταινιών «Lightyear» και «Strange World», οι οποίες προβάλλουν τις LGBTQ κοινότητες.
«Όταν εξετάζετε τις στιγμές που υπάρχει σύγκρουση της LGBTQ κοινότητας με εταιρείες, οι εταιρείες που υπερασπίζονται τους LGBTQ ανθρώπους είναι αυτές που κερδίζουν», δήλωσε η Ellis της Glaad. «Δεν νομίζω ότι μπορείς να είσαι ένα προϊόν που απευθύνεται στον καταναλωτή τον 21ο αιώνα και να μην έχεις αυτό ως προτεραιότητα», πρόσθεσε.