Στη δημοσιότητα έδωσε σήμερα η κυβέρνηση τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν περισσότερα από 1.200 μέσα μαζικής ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται «ανύπαρκτα» sites και άγνωστα blogs, στο πλαίσιο της κρατικής διαφημιστικής εκστρατείας για την πανδημία.
Η δημοσίευση της λίστας έρχεται με καθυστέρηση τουλάχιστον ενός μήνα, καθώς η κυβέρνηση έπρεπε να κάνει… ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο, όπως είπε για ακόμα μία φορά το μεσημέρι ο Στέλιος Πέτσας κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριξε πως «χρειαζόταν να εξακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά οι αναρτήσεις και οι καταχωρήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας» αλλά δεν αναφέρθηκε καθόλου στα κριτήρια με βάσει τα οποία έγινε η διανομή των σχεδόν 20 εκατομμυρίων ευρώ
με πληροφορίες απο efsyn.gr