«Μένουμε Σπίτι»: 4 brands αλλάξαν το λογότυπο τους

Η καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» αντηχεί σε όλο τον κόσμο και οι επιχειρήσεις να σπεύδουν να περάσουν το μήνυμα της κοινωνικής αποστασιοποίησης


McDonalds

Μπορεί το M, να αναφέρεται στο πρώτο γράμμα της επωνυμίας, ωστόσο αναπαριστά και δύο χρυσές αψίδες, οι οποίες για χάρη της κοινωνικής αποστασιοποίησης χωρίστηκαν στα δύο, πήραν αποστάσεις και έτσι έστειλαν το μήνυμα «Μένουμε Σπίτι», κρατάμε αποστάσεις

Audi

Μείνετε ασφαλείς», αυτό ήταν το μήνυμα της αυτοκινητοβιομηχανίας Audi που ανάρτησε ένα σύντομο βίντεο στο οποίο οι τέσσερις κύκλοι του σήματός της χωρίζουν, απομακρύνονται ο ένας από τον άλλο, σε ένα εύγλωττο μήνυμα υπέρ της κοινωνικής αποστασιοποίησης.

CocaCola

«Το να μείνουμε μακριά είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να μείνουμε ενωμένοι». Με αυτό το μήνυμα η Cocacola αραίωσε τα γράμματα στο λογότυπό της, σε μια φωτεινή μαρκίζα που ανάρτησε στην ερημωμένη Time’s Square της Νέας Υόρκης

Chiquita


Η κυρία που κρατούσε το καλάθι με τις μπανάνες στο κεφάλι της, στο διάσημο λογότυπο της Chiquita πήρε … άδεια

«Βρίσκομαι ήδη σπίτι. Παρακαλώ κάντε το ίδιο. Προστατέψτε τον εαυτό σας» φέρεται να λέει η κυρία Τσικίτα, στην σχετική ανάρτηση της εταιρίας στο instagram



Check Also

Παντελής Τουτουντζής: Παντρεύτηκε με τον σύντροφό του στην Κρήτη – Η Ελένη Φουρέιρα κουμπάρα

Ο Παντελής Τουτουντζής και ο επί 18 χρόνια σύντροφός του, Νάσος παντρεύτηκαν το Σάββατο (24/08) με πολιτικό …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Exit mobile version